Bismillah... 'b
Sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti kulit kusam, jerawat, jeragat, sakit gigi, bengkak gusi, tonsil, resdung, tiroid, kencing manis (diabetes), darah tinggi/rendah, angin ahmar (stroke), tangan terketar² (parkinson), kencing tak lawas, pundi kencing lemah, kencing berdarah, angin pasang, darah berasid (gout), masalah berat badan, dagu berlapis, keguguran rambut, sukar hamil, kerap keguguran (rahim tak kuat), lelah (asthma), migraine, kebas² tangan & kaki, sakit sendi (athritis), cyst payudara, prestasi seksual menurun, mati pucuk, katarak, kitaran haid tak teratur, menopause, kemurungan, ketidak-seimbangan hormon atau ingin berhenti merokok & lain² lagi masalah kesihatan anda, keluarga, saudara-mara, jiran², kenalan anda atau siapa jua, teruskan membaca blog ini kerana di sini mungkin anda akan bertemu dengan penawarnya, insya'Allah (atas izin Allah jua).

Thursday, October 27, 2011

Keistimewaan Krim Ajaib Lumiglow

Bahan-bahan daripada alam semulajadi yang terdapat di dalam LumiGlow membantu mencergaskan, menganjal dan menegangkan kulit, meningkatkan paras tenaga dan sistem imun. Produk yang dirumuskan di Jerman ini mempunyai ciri-ciri anti-radang serta membantu dalam penyimbangan hormon.




Masalah-masalah yang disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon:-

  • Bagi remaja wanita berumur 20-an, tumbesarannya akan terbantut, masalah jerawat, dada yang rata, senggugut dan masalah-masalah lain akan wujud.
  • Wanita berumur 30-an (Peringkat hamil) tidak cukup tidur, sembelit, sistem penghadaman yang kurang cekap.
  • Wanita berumur 40-an (Peringkat pertengahan) payudara mengendur dan terkelepai, osteoporisis, otot-otot merasa sejuk, artristis dan bintik-bintik hitam.
  • Wanita berumur 50 tahun dan ke atas (peringkat menopos) rambut gugur, gaut, berpeluh malam, emosi yang tidak stabil dan sebagainya.
Berhati-hati!!!! Kaum lelaki juga mengalami masalah-masalah yang tidak kurang seriusnya !!!.

  • Secara am -  Mudah rasa letih, kekakuan kaki dan tangan, kurang bertenaga, sembelit, kurang selera makan, berat badan menurun, sakit oto dan sendi, kekejangan.
  • Mental - kurang daya tumpuan, sensitif, mudah marah, imsomnia,kermurungan, agresif, kurang bertenaga dan lain-lain.
  • Keupayaan seksual - keinginan syahwat berkurangan, berlakunya ejakulasi pra-matang mahupun erektil disfungsi.
  • Fungsi renal - beser, kuantiti air kencing berkurangan, keupayaan membuang air kencing menjadi lemah, kerap kencing malam dan kompresi pada pundi kencing juga akan menjadi semakin berkurangan.
  • Fungsi kordiovaskular - sakit kepala, peluh dingin, palpitasi, sejuk kaki dan tangan.
Gunakanlah LumiGlow untuk mengelakkan masalah-masalah di atas!



Bahan-bahan LumiGlow :-

  • Dioscorea villosa (Wild Yam) - Pokok keladi yang unik, mengandungi lebih daripada 50 pencetus hormon. Terdpat bahan aktif iaitu Diosgenin , diketahui mempunyai sifat anti radang. Dapat menyeimbangkan hormon, meningkatkan tenaga, stamina dan daya ketahanan, serta membuat kita berasa muda, kuat dan lebih bertenaga.
  • Ekstrak Aloe Vera - Digunakan secara meluas di dalam produk kosmetik dan ia juga sebagai bahan penyembuhan. Dapat meberi manafaat kepada kulit seperti melembapkan dan menegangkan kulit.
  • Ekstrak Kacang Soya - Membantu dalam menghasilkan kologen dan juga melembapkan dan mencerahkan kulit supaya kulit nampak cerah, licin dan muda.
  • Ekstrak Biji Anggur - Berkesan untuk mencegah dan menghapuskan radikal-radikal bebas, melambatkan proses penuaan, mengurangkan insiden penyakit yang berkaitan dengan jantung, barah, angin akhmar dengan melancarkan peredaran darah serta menguatkan saluran darah.
  • Vitamin E - Memperlambatkan proses penuaan dan membuatkan rambut dan kulit menjadi sihat.



Cara Penggunaan LumiGlow
Sapukan di bahagian badan yang lembut, seperti leher, dada, abdomen, bahagian belakang, tangan dan paha setiap hari. Sesuai untuk semua jenis kulit. Sukatan tiada batasan, sesuai untuk semua golongan wanita pada pelbagai peringkat umur, orang tua atau gologan muda, bahkan kaum lelaki yang inginkan tenaga dan kesihatan yang optimum.



                                                                               

 PERHATIAN:
Tidak disarankan penggunaan krim ini pada wanita hamil dan ibu yang menyusukan anak. 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms