Bismillah... 'b
Sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti kulit kusam, jerawat, jeragat, sakit gigi, bengkak gusi, tonsil, resdung, tiroid, kencing manis (diabetes), darah tinggi/rendah, angin ahmar (stroke), tangan terketar² (parkinson), kencing tak lawas, pundi kencing lemah, kencing berdarah, angin pasang, darah berasid (gout), masalah berat badan, dagu berlapis, keguguran rambut, sukar hamil, kerap keguguran (rahim tak kuat), lelah (asthma), migraine, kebas² tangan & kaki, sakit sendi (athritis), cyst payudara, prestasi seksual menurun, mati pucuk, katarak, kitaran haid tak teratur, menopause, kemurungan, ketidak-seimbangan hormon atau ingin berhenti merokok & lain² lagi masalah kesihatan anda, keluarga, saudara-mara, jiran², kenalan anda atau siapa jua, teruskan membaca blog ini kerana di sini mungkin anda akan bertemu dengan penawarnya, insya'Allah (atas izin Allah jua).

Tuesday, May 3, 2011

Bekalan Produk Kesihatan


Omega Plus Chewables


"Kanak-kanak yang mengalami kekurangan minyak Omega-3 lebih cenderung mempunyai masalah tingkah laku dan pembelajaran" John R. Burgess, pembantu Profesor Makanan dan Pemakanan, University Purdue.

"Untuk mendapatkan perkembangan otak yang optima janin dan bayi memerlukan Omega-3 yang cukup" William Connor, University Sains Kesihatan Oregon.

Brain Power

Otak manusia adalah organ yang bekerja paling kuat bekerja; organ ini mengawal atur semua fungsi tubuh. Organ yang mempunyai berat sebanyak 3 paun ini mengkoordinasi aktiviti-aktiviti sistem saraf, tugas yang melibatkan pemprosesan maklumat, pembelajaran, menaakul,intelek, memori, kesedaran dan emosi.

Otak terdiri daripada 60% lemak, oleh sebab itu organ ini memerlukan asid lemak perlu (DHA & EPA) dan lesitin (Phosphatidyl Choline) untuk berfungsi secara normal, lebih-lebih lagi untuk bayi dan kanak-kanak.

Omega Plus Chewables Uptrend2u™
Dirumuskan oleh Pakar Pemakanan, Omega Plus Chewables Uptrend2u™ menggabungkan kebaikkan minyak Omega-3, Lesitin dan serbuk buah-buahan di dalam satu kunyahan tablet yang lazat. Omega Plus Chewables Uptrend2u™ membekalkan kedua-dua bahan ini sebagai "makanan" untuk otak. Suplemen ini dirumus khas untuk memenuhi permintaan ibubapa/penjaga dalam memastikan perkembangan mental dan fizikal anak-anak mereka berkembang secara maksima.

Minyak Omega-3 diekstrak daripada ikan tuna laut dalam, sumber DHA (decosahexaeoic acid) yang berkualiti tinggi dan EPA (Eicosapentaenoic acid), kedua-duanya adalah bahan binaan penting untuk otak.

Omega-3, bersama Lesitin dari protein soya, diketahui memberikan rangsangan yang sangat berkesan untuk fizikal, mental dan aktiviti glandular.

Asid Lemak Omega-3 menolong dalam:

Meningkatkan fungsi otak

Meningkatkan keupayaan untuk belajar, menilai dan daya penumpuan

Meningkatkan tahap memori, kepekaan mental dan kejelasan fikiran

Meningkatkan daya tindakbalas

Membina ketajaman penglihatan

Meningkatkan daya tahan terhadap jangkitan seperti batuk

Saranan Pengambilan
2 tablet, 3 kali sehari.

Sijil Halal
Klik sini untuk melihat Sijil Halal.

Harga Runcit Setiap Unit
Omega Plus : RM76.00

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms