Bismillah... 'b
Sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti kulit kusam, jerawat, jeragat, sakit gigi, bengkak gusi, tonsil, resdung, tiroid, kencing manis (diabetes), darah tinggi/rendah, angin ahmar (stroke), tangan terketar² (parkinson), kencing tak lawas, pundi kencing lemah, kencing berdarah, angin pasang, darah berasid (gout), masalah berat badan, dagu berlapis, keguguran rambut, sukar hamil, kerap keguguran (rahim tak kuat), lelah (asthma), migraine, kebas² tangan & kaki, sakit sendi (athritis), cyst payudara, prestasi seksual menurun, mati pucuk, katarak, kitaran haid tak teratur, menopause, kemurungan, ketidak-seimbangan hormon atau ingin berhenti merokok & lain² lagi masalah kesihatan anda, keluarga, saudara-mara, jiran², kenalan anda atau siapa jua, teruskan membaca blog ini kerana di sini mungkin anda akan bertemu dengan penawarnya, insya'Allah (atas izin Allah jua).

Tuesday, May 3, 2011

Soalan Lazim


1.Bagaimana untuk berdaftar untuk menjadi ahli GBE yang sah?

Sesiapa yang ingin untuk berdaftar sebagai ahli GBE yang sah mestilah mempunyai seorang penaja atau seorang pengenalan. Setiap ahli GBE baru mestilah mencapai sekurang-kurangnya 220 MBVatau lebih sebelum menjadi ahli GBE yang sah. Selain daripada itu , anda harus membayar yuran pendaftaran sebanyak RM38.00. Bagi bayaran pengekalan Pelan B (Pelan Induk) pula adalah sebanyak RM152 sebulan.




2.Apakah Faedah-faedah menjadi Ahli GBE yang sah?

Anda akan diberi peluang menikmati faedah-faedah di Pelan A dan Pelan B seperti yang dicatatkan di laman web ini.



3.

Bolehkah saya memilih untuk menjadi ahli dengan membayar RM38.00?


Ya, anda boleh. Anda hanya lah pelanggan ahli kami. Walaubagaimanapun, anda bukan ahli GBE yang sah, anda belum lagi berpeluang menikmati faedah-faedah di Pelan A ataupun Pelan B. Ada baiknya jika anda mengetahui kenapa anda membataskan faedah yang bakal diterima. Untuk menikmati bonus, anda harus mencapai hasil jualan yang minimum.



4.

Terdapat banyak peluang keemasan dipersekitaran, Bagaimanakah Uptrend2u™ posisikan mereka sendiri di pasaran ini?


Kami menghormati setiap syarikat yang menawarkan orang ramai peluang keemasan dan ikhlas dalam niat mereka. Di Uptrend2u™, kami mempunyai faktor '4 wheels' yang sangat baik dimana ianya adalah faktor syarikat ini, faktor produk-produk, faktor pelan pemasaran dan sistem stokis. Selain daripada itu, kami membekalkan latihan yang luas dan sistematik. Lebih-lebih lagi, kami membekalkan perkhidmatan IT yang sangat baik supaya semua GBE kami dapat menguasai perkembangan network mereka dengan lancar. Melalui kemudahan IT ini juga, Uptrend2u™ menjadi syarikat pasaran network pilihan yang ideal dalam abad ke-21, bukan sahaja dalam negara yang tercinta malah di seluruh dunia.



5.Apakah banjaran produk yang Uptrend2u™ promosikan?

Kami percaya bahawa banjaran produk yang luas untuk memenuhi permintaan pelanggan. Produk-produk kami dibahagikan ke kategori-kategori seperti dibawah:


Bekalan Kesihatan


Peralatan Penjagaan Kesihatan


Kecantikan & Penjagaan Peribadi


Penjagaan Peribadi


Penjagaan Kulit


Makanan & Minuman


Produk Virtual



6.

Apakah sebab bagi perbezaan harga bagi produk di Pelan A dan Pelan B?


Di Pelan A, seseorang ahli membeli dalam bentuk Mata Produk (Product Point - PP) dan setiap PP mempunyai Produk BV yang lebih tinggi. Sedangkan di Pelan B, seseorang ahli boleh membeli produk sahaja dan jumlah BV yang di peroleh adalah lebih rendah jika dibandingkan dengan Pelan A. Juga di Pelan B, ahli boleh menikmati diskaun sebanyak 30% -50%; inilah ganjaran yang kami tawarkan kepada ahli-ahli setia kami. Pelan A permulaan yang cepat dan Pelan B adalah Pelan Induk. Sila berikan penilaian yang lebih mendalam kepada Pelan B iaitu Pelan Induk kami.



7.Bagaimana saya boleh bermula?

Bagus. Semudah itu shaja, sila ikuti 4 langkah berikut:

Berdaftar sebagai ahli GBE kami dengan yaran pendaftaran sebanyak RM38.00.


Membeli and menjual sekurang-kurangnya satu daripada Mata Produk (PP) kami.


Mengenalkan perniagaan ini kepada sekurang-kurangnya 2 atau lebih individu untuk menyertai anda sebagai ahli GBE.


Akhir sekali, ulangi langkah-langkah seperti di atas.


Dengan memperkenalkan lebih ahli GBE ke perniagaan ini, anda boleh membina network yang kuat dan memperoleh pendapatan.



8.Apakah 'Sistem bayaran Maksimum 80%' bermaksud di Pelan A?

Ini adalah satu dari ‘ciri keselamatan’ di dalam Pelan A, di mana sekiranya komisyen keseluruhan dan pemberian bonus melebihi 80% dari jumlah penuh BV, pengiraan bonus akan berdasarkan sistem mata. Walaubagaimanapun, Pelan A hanyalah Permulaan Cepat.



9.Mengapa ‘ciri keselamatan’ ini diperkenalkan?

Soalan yang bijak. Ini adalah penting dari aspek keuntungan dan kestabilan syarikat, kerana syarikat memberi komisen yang tinggi melalui Pelan A berikutan dengan pengiraan sistem bonus ‘infiniti’ yang dinikmati oleh semua GBE. Hanya sebuah syarikat yang kukuh dan stabil boleh menjamin perniagaan jangka masa panjang.



10.Adakah ini skim ‘cepat kaya’?

Di dalam setiap pelan pemasaran dan pelan perniagaan pampasan, ianya direka untuk menawar peluang menjadi kaya dan maju. Skim ‘cepat kaya’, seperti ramai yang sedia maklum, merujuk kepada pelan di mana wang dilaburkan untuk mendapatkan keuntungan tanpa perlu bekerja. Pelan pemasaran Uptrend2u™ telah diluluskan dan berdasarkan kepada prestasi dan polisi ‘tiada jualan, tiada bonus’. Untuk meraih bonus di dalam Pelan Induk Uptrend2u™, setiap GBE mesti mengekalkan sekurang-kurangnya RM152 sebulan.



11.

Bagaimana untuk mengenalpasti mana-mana syarikat yang mempromosikan skim ‘cepat kaya’ atau skim piramid?


Secara am, ini tertakluk kepada syarikat-syarikat yang mementingkan pelan pemasaran mereka sendiri, dan segalanya berkaitan dengan soalan wang. Produk yang ditawarkan juga terhad. Selalunya, syarikat serupa ini tidak mementingkan aspek latihan dan perkembangan peribadi. Selain daripada itu, syarikat-syarikat sedemikian menggalakkan kemasukkan ahli sahaja dan jualan peribadi atau yang berulang tidak diperlukan. Mereka yang menjadi ahli kemudian tidak dapat menjana lebih dari ahli yang terlebih dahulu masuk.



12.Bagaimana untuk memeriksa bonus?

Di dalam pelan A, bonus dikira pada setiap hari dan dikemukakan melalui ‘e-dompet’.


Di dalam pelan B pula, bonus dikira pada setiap bulan dan disiarkan melalui ‘e-dompet’ pada 15 haribulan bulan berikutnya.


Oleh itu, apabila bonus dikemukakan melalui ‘e-dompet’, anda boleh melayari laman web dan menggunakan khidmat ‘e-wallet’ untuk melihat sendiri apa yang paling sesuai untuk anda. ‘E-dompet’ adalah salah satu daripada perkhidmatan yang kami tawarkan untuk kemudahan dan tranparensi.



13.

Adakah uptrend2u™ mempunyai Syarat & Peraturan untuk melindungi hak-hak saya dan juga yang lain?


Satu lagi soalan bijak. Ya, Uptrend2u™ mempunyai Syarat & Peraturan syarikat. Sila maklum bahawa adalah wajib bagi semua untuk membaca dan memahami Syarat & peraturan sebelum menekan butang ‘saya setuju’ di laman web. Syarikat akur kepada Syarat & peraturan yand ditetapkan oleh KPDN dan mengalakkan semua GBE berbuat yang serupa.



14.

Bagaimana mendapat maklumat selanjutnya dan hubungi siapa untuk mendapatkan bantuan?


Bagus! Anda boleh mempelajari lebih banyak dan mancapai yang terbaik melalui aktiviti dan program latihan kami. Seseorang itu harus ‘belajar dan belajar semula’. Selain dari menghubungi upline anda, anda juga boleh menghantar e-mel kepada info@uptrend2u.com atau hubungi kami ditalian 03-7957 9366.




Akhir sekali, kami berharap anda mengecapi kejayaan di dalam perniagaan dan mahu melihat anda memecah rekod peribadi sendiri!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms