Bismillah... 'b
Sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti kulit kusam, jerawat, jeragat, sakit gigi, bengkak gusi, tonsil, resdung, tiroid, kencing manis (diabetes), darah tinggi/rendah, angin ahmar (stroke), tangan terketar² (parkinson), kencing tak lawas, pundi kencing lemah, kencing berdarah, angin pasang, darah berasid (gout), masalah berat badan, dagu berlapis, keguguran rambut, sukar hamil, kerap keguguran (rahim tak kuat), lelah (asthma), migraine, kebas² tangan & kaki, sakit sendi (athritis), cyst payudara, prestasi seksual menurun, mati pucuk, katarak, kitaran haid tak teratur, menopause, kemurungan, ketidak-seimbangan hormon atau ingin berhenti merokok & lain² lagi masalah kesihatan anda, keluarga, saudara-mara, jiran², kenalan anda atau siapa jua, teruskan membaca blog ini kerana di sini mungkin anda akan bertemu dengan penawarnya, insya'Allah (atas izin Allah jua).

Tuesday, May 3, 2011

PENDIDIKAN

Super Brain Wave (Gelombang Teta)

Irama Dari Alam Semulajadi

Otak kita merupakan organ elektrokimia yang berkemampuan menjana tenaga elektrik sebanyak 10 watt! Meskipun tenaga ini terhad, ia wujud dalam satu bentuk khas yang dikenali sebagai gelombang otak.

Beta

Alpha

Theta

Delta

Gelombang Teta
Gelombang Teta mempunyai frekuensi di antara 4-8Hz. Apabila otak berada dalam keadaan begini, sangat mudah untuk kita mengingati sesuatu, menjadi lebih kreatif dan senang untuk menyelesaikan masalah yang rumit. Ramai yang mengaku bahawa sangat mudah untuk mereka memahami konsep-konsep yang sangat rumit apabila mereka berada di dalam keadaan teta. Menjadi sebaliknya, apabila mereka tidak lagi berada di dalam keadaan teta. Maka keadaan teta ini merupakan pintu gerbang ke arah daya kreatif yang lebih tinggi, memori yang lebih baik, tahap pembelajaran yang lebih tinggi dan rasa gerak hati yang lebih baik berserta skil-skil luar biasa yang lain.

Pada tahap Teta, anda berada pada tahap pembelajaran yang paling maksima di mana banyak kerja dapat disiapkan dengan pantas. Faedah-faedah lain yang boleh anda nikmati:

Optimakan kemampuan pembelajaran.

Meningkatkan tahap ingatan sehingga 26%.

Merangsang ingatan jangka panjang.

Mengurangkan Tekanan dan Kebimbangan.

Meningkatkan kreativiti dan imaginasi.

Menguatkan Sistem Imun.

Meningkatkan aras Hormon Tumbesaran anda sehingga 40%.

Super Brain Wave Uptrend2u™ (Gelombang Teta)
Irama alam semulajadi selama 50 minit ini berfungsi untuk merehatkan minda dan untuk tahap pembelajaran yang cemerlang . Faedah yang lain - meningkatkan daya kreativiti dan mengurangkan stres.

Arahan:
Volume” bergantung kepada keselesaan pendengar. Untuk faedah yang maksima, sila gunakan fon kepala apabila mendengar cakera padat ini.

Harga Runcit Setiap Unit
Super Brain Wave : RM54.00


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms