Bismillah... 'b
Sekiranya anda menghadapi masalah kesihatan seperti kulit kusam, jerawat, jeragat, sakit gigi, bengkak gusi, tonsil, resdung, tiroid, kencing manis (diabetes), darah tinggi/rendah, angin ahmar (stroke), tangan terketar² (parkinson), kencing tak lawas, pundi kencing lemah, kencing berdarah, angin pasang, darah berasid (gout), masalah berat badan, dagu berlapis, keguguran rambut, sukar hamil, kerap keguguran (rahim tak kuat), lelah (asthma), migraine, kebas² tangan & kaki, sakit sendi (athritis), cyst payudara, prestasi seksual menurun, mati pucuk, katarak, kitaran haid tak teratur, menopause, kemurungan, ketidak-seimbangan hormon atau ingin berhenti merokok & lain² lagi masalah kesihatan anda, keluarga, saudara-mara, jiran², kenalan anda atau siapa jua, teruskan membaca blog ini kerana di sini mungkin anda akan bertemu dengan penawarnya, insya'Allah (atas izin Allah jua).

Tuesday, May 3, 2011

Filosofi Produk Kami

Kesihatan Berada Di Tangga Teratas

Di Uptrend2u™, ia adalah pegangan teguh kami bahawa seseorang mesti kekal sihat untuk menikmati kehidupan yang terbaik. Sementara pengiktirafan, kerjaya yang sukses dan keluarga bahagia adalah penting, semua faktor ini tidak akan berlaku sekiranya kesihatan tidak mengizinkan. Kerana itulah mengapa di Uptrend2u™, produk-produk kesihatan inovatif adalah yang teratas di senarai syarikat, diikuti oleh produk-produk penambah gaya hidup dan penjagaan kulit, barangan isi rumah dan alat-alat bagi tujuan pendidikan. Jadi kini, anda boleh mencapai kejayaan, mewujudkan suasana lebih bahagia dan dunia lebih sihat, semua pada masa yang sama.


Nutrisi Uptrend2u™
Seiring dengan kepercayaan kami, Uptrend2u™ membawa konsep kehidupan sihat yang dinamakan Nutrisi Uptrend2u™. Konsep ini berasaskan kepada kesihatan setiap sel yang ada di dalam tubuh kita.

Di dalam fisiologi manusia, sel adalah merupakan unit yang paling asas di dalam struktur tubuh manusia. Sel yang sihat bermakna tubuh yang sihat. Untuk mendapatkan kesihatan yang hebat, kita mestilah memastikan kesihatan setiap sel kita berada dalam keadaan yang bagus dan juga memastikan metabolisme sel-sel diteruskan.



Nutrisi Uptrend2u™ memfokuskan kepada punca sebenar masalah, dan mengimbangkan semula tindakbalas kimia setiap sel secara semulajadi melalui pemakanan seimbang berserta dengan suplemen yang sesuai untuk memastikan integriti sel secara amnya.

Nutrisi Uptrend2u™ secara ringkasnya ialah "memberi setiap sel tubuh zat makanan yang optima supaya tubuh menjadi cukup sihat dan berfungsi dengan cekap agar dapat memantapkan sistem imun yang kuat".

Nutrisi Uptrend2u™ Menggunakan 3 Filosofi Utama Dalam Membantu Untuk Mencapai Kesihatan Yang Optima.

Filosofi Pertama: Nyahtoksin

Kolon sihat, tubuh sihat. Namun sebaliknya, kolon iaitu usus besar yang tidak sihat akan menyebabkan proses pembuangan najis menjadi tidak cekap dan ini akan mengakibatkan najis tersebut bertukar menjadi bahan buangan bertoksid.. Bahan ini akan meresap ke dalam saluran darah dan seterusnya diedarkan keseluruhan tubuh - ini akan menambahkan risiko untuk mendapat penyakit kronik. Maka dengan itu pentingnya supaya kolon kita dibersihkan untuk memastikan sistem pembuangan najis yang cekap seterusnya dapat menyingkirkan segala bahan buangan.



Untuk kesan detoksifikasi yang maksima, maka menjadi satu keperluan untuk mempergiatkan fungsi organ-organ penyaktoksid seperti hati, ginjal, darah dan lain-lain.


Filosofi ke-dua: Perimbangan

Untuk kekal sihat, pemakanan yang seimbang dan berkhasiat adalah kunci utama untuk tumbesaran dan perkembangan yang normal serta untuk mendapatkan sistem imun yang hebat. Tabiat pemakanan yang tidak sihat lama kelamaan akan menyebabkan badan kekurangan zat makanan, organ tidak cekap berfungsi dan penyakit kronik.

Hormon merupakan bahan kimia pelbagai fungsi yang sungguh menakjubkan. Ia dirembeskan oleh sistem endokrin, di mana ia menyelaras fungsi keseluruhan metabolisme. Keseimbangan hormon amatlah penting untuk mendapatkan kesihatan yang optima. Sistem endokrin yang sihat sangatlah diperlukan untuk memastikan tubuh sihat dari segi fisiologi dan juga emosi. Maka, kita perlulah memastikan sistem hormon seimbang untuk mendapatkan fungsi fisiologi yang optima.


Filosofi ke-tiga: Pencergasan Semula

Kesihatan seseorang individu itu amat mudah terjejas akibat daripada fungsi pelbagai sistem di dalam tubuh termasuk: sistem rangka, sistem otot, sistem imun, sistem kulit, sistem peredaran darah, sistem pernafasan, sistem pencernaan, sistem pembiakan, sistem urinari, dan sistem endokrin. Oleh kerana itu, kita mestilah memastikan sistem fisiologi kita berfungsi dalam keadaan yang amat baik. Namun begitu, semakin usia meningkat, segala fungsi sistem tubuh juga akan berkurangan. Jadi, sangat penting untuk kita mencergaskan semula mana-mana bahagian tubuh yang perlu dicergaskan akibat proses penuaan.

Dengan Konsep Dan Filosofi Asas Ini, Uptrend2u™ Membawa Berbagai Produk Yang Sungguh Menakjubkan Untuk Anda

Produk-produk kesihatan:
Nyahtoksin

1.

Nyahtoksin usus - ClensUp®


2.

Nyahtoksin am - Oxylife, LumiGlow®, Biocera


3.

Nyahtoksin hati - Muda




Perimbangan

1.

Perimbangan nutrisi - Immuna, Omega Plus


2.

Perimbangan hormon - LumiGlow®


3.

Perimbangan pH tubuh - Biocera




Pencergasan Semula

1.

Sistem imun - Immuna,Oxylife


2.

Kesihatan usus- Immuna, ClensUp®


3.

Awet muda - Muda, LumiGlow®, Immuna


4.

Kesihatan kulit - Muda, Pepta, LumiGlow®


5.

Kesihatan sendi - Flexa


6.

Penjagaan berat badan -ClensUp®


7.

Tenaga - Kopi X’sotika®, Oxylife

Uptrend2u™ akan terus mendapatkan banyak lagi produk yang berkualiti tinggi untuk ditambahkan kepada produk yang sedia ada.Untuk Nutrisi Uptrend2u™, hanya produk terbaik akan dipilih.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms